Nog 6 nachtjes slapen - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van marcclaudia - WaarBenJij.nu Nog 6 nachtjes slapen - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van marcclaudia - WaarBenJij.nu

Nog 6 nachtjes slapen

Door: Claudia

21 November 2008 | Nederland, Heerhugowaard

De spanning begint te stijgen. Nikki is er al helemaal klaar voor. Zelfs Sinterklaas raakt een beetje op de achtergrond. Ik bedoel dan ook een beetje want die dikke zak met pepernoten in haar laarsje was natuurlijk wel erg lekker. Marc heeft vandaag zijn laatste werkdag en ik mag maandag nog eventjes. Dan begint onze vakantie echt. Dit weekend wordt het rustig aan pakken en de laatste dingetjes kopen. Eigenlijk verrassend hoe weinig we hoeven aan te schaffen. Toch wel luxe hoor, in een gespreid bedje aankomen. Al je potten en pannen aan boord. Geen gesleep met slaapzakken en luchtbedden. Het enige waar we nu ons nu nog druk over maken is hoe onze kleine man Finn zich gaat houden onderweg. Gelukkig hebben we via Cathay een familyrow kunnen regelen en hebben we als ik het goed kan zien op internet superplaatsen. Dit weekend gaan de kleintjes nog even een nachtje logeren bij Opa en Oma, die het toch wel heel erg vinden om hun schatjes zo lang niet te zien. Een kleine pleister op de wonde...

• 23 November 2008 - 17:49

Janna:

Hey Clau,
    Spannend zeg! Helemaal super dat jullie gaan. Hoorde van Manon dat alles goed met je gaat. Ik wens jullie allemaal een hele goede reis en een veilige aankomst in Nieuw Zeeland. Ben heel benieuwd naar de verhalen. Zal jullie op de voet volgen :-). Geniet! X Janna

• 23 November 2008 - 20:49

Manon:

Hey!
    Wat een goed vooruitzicht zeg, zou zo met jullie mee willen. Heel veel plezier en geniet van al het moois daar :-). Goede reis!

• 24 November 2008 - 19:33

Linda:

Hai wereldreizigers,
    Spannend hoor, ben benieuwd naar jullie verhalen en foto's. Lijkt me heel bijzonder....... Leuk om bij te houden voor ons "niet-reizigers"! Zijn we toch een beetje op vakantie. Misschien komen jullie nog een leuk stulpje tegen in de 'rimboe', bij een mooi watervalletje ofzo... Nou droomze alvast over het verre vreemde en succes met de voorbereidingen. Dikke kus en groeten Linda.

• 25 November 2008 - 09:44

Martine:

Hoi hoi,

Heel erg veel plezier met jullie grote avontuur!Echt heel erg gaaf,ben erg benieuwd naar jullie verhalen.Zal regelmatig even kijken hoe jullie het hebben. Goeie reis toegewenst!

Groetjes Martine

• 26 November 2008 - 22:01

Esther:

Hallo ondernemend gezinnetje!
    Tjeetje, ik vind het zo supergaaf wat jullie gaan doen! Ik ben erg benieuwd naar jullie komende verhalen! Wie weet gaan wij dan ook wel een keer overstag :)
    Onwijs veel plezier!
    Kus Esther

Wij, Marc en Claudia, gaan met Nikki van 4 jaar en Finn van 1,5 jaar vijf weken naar Nieuw Zeeland, hier zullen wij vier weken rondtrekken met een camper over het Noorder- en Zuidereiland. De laatste week zullen we een beetje uitrusten in de Bay of Islands op het Noordereiland voor dat we weer terug naar Nederland gaan.

Actief sinds 01 Nov. 2008