Inpakken en bijna wegwezen - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van marcclaudia - WaarBenJij.nu Inpakken en bijna wegwezen - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van marcclaudia - WaarBenJij.nu

Inpakken en bijna wegwezen

01 Augustus 2018 | Nederland, Heerhugowaard

Met de gestegen temperaturen valt het inpakken niet mee. Nog een wasje want dit moet ook mee. Ah er lag nog wat verstopt onder het bed dus nog maar een wasje. Maar het einde is in zicht en de tassen kunnen al bijna dicht.

Spike en Dopie zijn vanochtend afgeleverd bij 't Schipperke, ze leken er niet veel zin in te hebben maar ze worden vast weer erg verwend door Angelique die ze met open armen ontving.

Finn loopt tegen zijn eerste reisdilemma aan, moet ik nu 1 of 2 boekjes van Freek Vonk meenemen? Ondanks zijn riante rugzak zit hij al aardig vol met "onmisbare" dingen zoals een tetris spel (lekker old skool mam) en meerdere survival boekjes. Finn heeft grootste plannen! Hij valt bijna om als hij zijn rugzak opdoet. Mamma zal nog maar even een kritische blik op de inhoud werpen...

Het online inchecken bij KLM is inmiddels ook gelukt, daar maakte Claudia zich nog best een beetje zorgen over maar dat was gelukkig niet nodig. Boarding passes op de Whats App, we houden ervan!

Nog 1 nachtje slapen en dan...

• 02 Augustus 2018 - 11:50

Guri Ter Plegt:

Helaas tel. gemist, was naar lichtjesavond Bergen. Alsnog een fijne reis gewenst. Een knuffel voor jullie allen.

• 02 Augustus 2018 - 13:41

Piet Boontjes:

Geeft natuurlijk altijd een beetje spanning zo voor vertrek.
    Maar dat hebben jullie achter de rug. Nu op weg naar mooie dingen.
    Geniet er van, kussen en knuffels van ons.

• 03 Augustus 2018 - 06:28

Linda En Jasper:

Jullie zij er inmiddels hopen wij. Veel genieten samen. Wij zijn benieuwd naar jullie belevenissen. Xxxxxxxx

Wij, Marc en Claudia, gaan met Nikki van 4 jaar en Finn van 1,5 jaar vijf weken naar Nieuw Zeeland, hier zullen wij vier weken rondtrekken met een camper over het Noorder- en Zuidereiland. De laatste week zullen we een beetje uitrusten in de Bay of Islands op het Noordereiland voor dat we weer terug naar Nederland gaan.

Actief sinds 01 Nov. 2008